Voorbereiding - Reisverslag uit Budel, Nederland van Jan Nagel - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Budel, Nederland van Jan Nagel - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Jan Nagel

Blijf op de hoogte en volg Jan

12 Augustus 2014 | Nederland, Budel

Eigenlijk zou de tocht pas in september beginnen. Maar omdat Ria nogal plotseling naar Bart en Simone en niet te vergeten de kleinkinderen Lynn en Luke is vertrokken, heb ik in goed overleg besloten al op 14 augustus te vertrekken. Mijn zwager Jen is zo vriendelijk om mij weg te brengen.
Vanaf Weeze vlieg ik naar Santander en vandaar ga ik tot Oviedo de Camino del Norte en daarna de Camino Primitivo lopen.
De voorbereiding tot deze bergachtige tocht heb ik de afgelopen 2 dagen in de omgeving van Stavelot gedaan. Kort maar krachtig. Met dank aan broertje Ad van hotel Dufais.
Het wordt de derde keer dat ik in Santiago hoop te eindigen.
In 2003 heb ik samen met Ria een prachtige fietstocht naar Santiago de Compostela gemaakt. In 2012 heb ik deze tocht te voet samen met 2 vrienden, Jan Indencleef en Vincent Elschot, volbracht.
Deze keer wil het in mijn eentje doen.

  • 13 Augustus 2014 - 09:43

    Frank:

    Ziet er goed uit Jan. Norte = bergop/berg af. Primitivo net zo.
    Als je een keer wat meer luxe wil: Lugo is een heel leuke stad, nog met oude vestigingswallen.
    Hotel Lugo (Méndez Nuñez)***
    kr 303 = 50,-/nacht
    hotel@hotelmendeznunez.com
    C/ De la Reina, 1
    Lugo 27001
    Galicia
    España

  • 13 Augustus 2014 - 21:10

    Riet En Harrie:

    Ha (schoon)broer, wij wensen jou een hele fijne wandeltocht!!!
    We blijven je volgen.
    Harrie en Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 908
Totaal aantal bezoekers 37050

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 09 September 2014

Santiago: Camino del Norte en Primitivo

Landen bezocht: