Ik ben er klaar voor. - Reisverslag uit Budel, Nederland van Jan Nagel - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor. - Reisverslag uit Budel, Nederland van Jan Nagel - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

14 Augustus 2014 | Nederland, Budel

Terwijl thuis de regen met bakken uit de hemel valt, hoop ik dat dat mij in Spanje bespaard blijft. Uit ervaring weet ik dat het pelgrimsleven niet altijd over rozen gaat, maar met de poncho van Jan en het noodoppeppertje van Vincent begin ik met veel vertrouwen aan mijn avontuur.
Nadat gisteravond Vincent, Vrony, Jan, Danielle, André en Anne afscheid van mij genomen hebben, zijn de rugzak en ik klaar om te vertrekken. Straks komen Marieke met Kas en Fleur mij uitzwaaien en brengt Jen mij naar vliegveld Weeze. Om een uur of 8 land ik in Santander en ga op zoek naar mijn eerste pelgrimsherberg.
Morgen wacht mijn eerste tocht van Santander richting Polanco. Ik ben benieuwd.

  • 14 Augustus 2014 - 11:05

    Lily:

    Jan, heel veel plezier ...enne met de weer in Spanje komt t wel goed!!!!

  • 14 Augustus 2014 - 11:35

    Jeroen Dijkers:

    Hoi Jan, heel erg veel plezier in Spanje! Maar dat moet zeker goedkomen ;-)

  • 14 Augustus 2014 - 11:49

    Jeanne En Jo:

    Jan heel veel (zonnig) loopplezier!!!!!------we gaan je volgen succes ermee!!

  • 14 Augustus 2014 - 11:49

    Sanne:

    Hee Ome Jan,
    Heel veel plezier en succes daar in de heuvels. Geniet van de tocht.

  • 14 Augustus 2014 - 11:51

    DigiJohnny:

    Hallo SUPER-Jan, heel veel wandelenergie in Spanje ! En wat 't weer betreft: ut kumt zoe as ut kumt... ;)

  • 15 Augustus 2014 - 17:45

    Rinie Jen :

    Hoi Jan
    Heel veel loopplezier nu moet je helemaal alleen doen . Laat maar zien dat je het kunt.
    Het gaat je goed!!! Groetjes Rinie en Jen

  • 15 Augustus 2014 - 18:14

    Piet En José:

    Succes met dit avontuur! We zullen je gaan volgen.

  • 16 Augustus 2014 - 00:41

    Mart:

    Veel plezier Jan.
    We blijven je op afstand volgen.....

  • 16 Augustus 2014 - 08:32

    Frank En Ad:

    Het voltallig team van hotel Dufays in Stavelot wenst jou alle moed en kracht toe om deze wandeltocht tot een goed einde te brengen. Je hebt al ervaring en training gehad in de Ardennen dus, fluitje van een eurocent... Succes!

  • 16 Augustus 2014 - 19:18

    Jan En Daniëlle:

    Jan, hoe is het? Ben je al gestart? Ik zie nog geen verslag en foto's! Succes! Mis je ons al?

  • 17 Augustus 2014 - 22:28

    Liesbeth:

    Heel veel succes Jan en veel plezier en mooie ontmoetingen tijdens je wandeltocht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 37031

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 09 September 2014

Santiago: Camino del Norte en Primitivo

Landen bezocht: