Dag 11: Je loopt nooit alleen - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Jan Nagel - WaarBenJij.nu Dag 11: Je loopt nooit alleen - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Jan Nagel - WaarBenJij.nu

Dag 11: Je loopt nooit alleen

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

25 Augustus 2014 | Spanje, Bodenaya

Na het ontbijt over smalle rotsachtige bergpaadjes in tweeëneenhalf uur ruim 11 km afgelegd en in Salas bij bar Donde Juan het verslag van gisteren en het begin van deze dag gemaakt. Tot nu toe is de dag mooi verlopen en het is weer volop genieten. Eenzaam maar niet alleen, mijn schaduw is soms wat sneller dan ikzelf, maar we houden contact. En als toevallig Simone voorbijkomt, maken we van ons een typerende schaduwfoto. Zoals het er nu naar uitziet zal ik in Bodenaya een herberg gaan zoeken. Als er internet is, tot dan dan...
Het laatste stuk was wel even het zwaarste tot nu toe en plotseling werd ik samen met een Italiaans stel een Russin en 2 Duitse, die ik al eerder tegengekomen ben, Cathie en Julia, opgehouden omdat Julia struikelde en wat hulp nodig had. De Italiaanse verpleegster kon vakkundig eerste hulp verrichten. Om 5 uur kwamen we bij een prachtige herbergue aan. Straks is het gezamenlijk eten en morgenvroeg zelfs een ontbijt en dat voor een donativo. En de was wordt gedaan. Morgenvroeg opstaan en dan op weg naar Campiello of Borres?

• 25 Augustus 2014 - 15:29

Jo En Jeannie:

Hoi Jan
    Je doet het goed!!!
    op naar dag 12
    veel plezier en succes ermee!!

• 25 Augustus 2014 - 17:45

Riet En Harrie:

Hallo globetrotter, weer een heel mooi verslag. Ga nog genietend verder wij volgen je wel....

• 25 Augustus 2014 - 18:49

Mart Kuijpers:

Goed bezig Jan.
    Nu het schooljaar hier weer begonnen is zorgen jouw verhalen toch nog wat voor vakantiesfeer in het regenachtige Nederland.
    Succes en ik blijf je dagelijks reisverslag volgen.
    Mucho trabaggo daar in die bergen.

• 25 Augustus 2014 - 23:38

Wim Feron:

Hallo Jan,

Even een aanmoediging in jouw soms eenzame tocht met toch steeds verrassende wendingen. Geniet van al jouw ervaringen en toi, toi, toi voor de komende dagen. Groetjes Liesbeth en Willem